sábado, 4 de diciembre de 2010

Jo voldria, però... no tinc temps!

Al web http://www.fundaciobromera.org/, entre els nombrosos recursos que hi ha disposables, em crida molt l'atenció un d'els que apareix a les fitxes d'animació lectora: Jo voldria, però ... no tinc temps!, quina quantitat d'excuses que es busquen alguns/es per a no llegir!!!. És una proposta que podria aprofitar per a organitzar xarrades  tant amb un públic infantil com juvenil, considerant que a partir dels 10/11 anys deixen de llegir molts xics/xiques i, el que per a mi  fa més atractiva esta proposta, també podria preparar sessions amb adults, que són els que més utilitzem l'excusa de totes les excuses: .... ja, però... no tinc temps!

1 comentario:

  1. Pero bueno, aquest bloc és professional! Ací hi ha molta qualitat eh! Enhorabona! Com no dir-te que has superat el mòdul 2 del curs. I amb molt bona nota clar! Continua així que ho fas molt bé.

    ResponderEliminar